Thursday, July 9, 2009

Hotel Job Info-NOVOTEL MANADO

Novotel Hotels

Novotel

NOVOTEL MANADO & CONVENTION CENTRE is currently looking for :

FO SUPERVISOR

- Male / Female

- Min. 1 yr working experience

SPA TRAINER

- Female

- Min. 1 yr working experience

SPA SUPERVISOR

- Female

- Min. 1 yr working experience

SPA MANAGER / ASST. SPA MANAGER

- Female / Male

- Min. 2 yrs working experience

F&B OUTLET MANAGER

- Male / Female

- Min. 1 yr working experience

DUTY ENGINEER

- Male

- Min. 2 yrs working experience

SALES ADMIN

- Female

- Computer literate and welcome for fresh graduate

TRAINING COORDINATOR

- Male / Female

- English & Computer literate

CHIEF ENGINEER

- Male

- Has Hotel working experience background

- Experienced min. 2 yrs


Please send your application letter, recent photograph and CV to :

Muhammad Intania

Human Resources Manager

Phone : 0431 818889

Fax : 0431 818899

E-mail: hrm@novotelmanado.com

No comments:

Post a Comment